СКЛАДНІ ВИЗНАЧЕННЯ ПРОСТИМИ ПРИКЛАДАМИ. ІЛЮСТРАЦІЯ

Мавпа знайшла у важкодоступному місці банан. Кілька спроб дістати його не увінчалися успіхом ― довжина руки виявилася недостатньою. Тоді вона взяла палицю, що була поряд, і використала її ― їжа була здобута.

Якщо мавпа ніколи не бачила, як користуватися палицею і сама знайшла розв’язок задачі, то це дія розуму ― УМ.

Якщо вона підгледіла за такими діями у своїх родичів або людей, то це вже універ, ОСВІТА.

Якщо мавпа в наступних випадках буде діяти таким же чином, то виробиться умовний рефлекс ― СТЕРЕОТИП.

Здатність отримувати та використовувати знання, це ― ІНТЕЛЕКТ.

Якщо мавпа на додачу ще вміє застосовувати камінь, щоб розколювати кокос, використовувати водойму для відмивання від бруду фруктів, то вона взагалі вже ІНТЕЛЕКТУАЛ.

Якби мавпа могла говорити та показувала б таким чином свою широту знань, то це вже називалося б ― ЕРУДИЦІЯ.

Якби мавпа знайшла банан, але, не бувши голодною, не пройшла повз, а змогла б усвідомити, що прийде ранок, а разом з ним і відчуття голоду, то вона сховала б його на сніданок ― це вже МУДРІСТЬ.

Якби мавпа знайшла банан, але, не бувши голодною, пройшла повз, то це ПОФІГІЗМ, а якби почала цим бананом грати в футбол, то це вже РОЗПІЗД@ЙСТВО.

Павло Тужик, грудень 2020


Немає коментарів:

Дописати коментар